Ghidul Utilizatorului - Workspace
Project Management este un modul care se ocupă de planificarea, organizarea și gestionarea resurselor pentru a atinge un obiectiv specific. Managerii de proiect sunt responsabili pentru dezvoltarea și implementarea unui plan de proiect, pentru gestionarea riscurilor și obstacolelor, pentru comunicarea cu părțile interesate și pentru asigurarea finalizării proiectului la timp, în buget și în conformitate cu cerințele.
1.Introducere
Project Management este un modul care se ocupă de planificarea, organizarea și gestionarea resurselor pentru a atinge un obiectiv specific. Managerii de proiect sunt responsabili pentru dezvoltarea și implementarea unui plan de proiect, pentru gestionarea riscurilor și obstacolelor, pentru comunicarea cu părțile interesate și pentru asigurarea finalizării proiectului la timp, în buget și în conformitate cu cerințele.
Pentru a defini in detaliu un proiect vei avea nevoie adaugi repere in proiect. Un reper este un eveniment cheie care are loc pe parcursul unui proiect. Reperurile sunt folosite pentru a marca progresul proiectului, pentru a identifica riscurile și obstacolele potențiale și pentru a comunica cu părțile interesate.
Reperele pot avea task-uri alocate specifice proiectului, cum ar fi finalizarea unui prototip sau lansarea unui produs.
Reperele si task-urile pe un proiect sunt importante pentru că:
Ele ajută la monitorizarea progresului proiectului și la identificarea eventualelor întârzieri.
Ele ajută la identificarea riscurilor și obstacolelor potențiale și la elaborarea de planuri de acțiune pentru a le depăși.
Ele ajută la comunicarea cu părțile interesate și la menținerea lor la curent cu progresul proiectului.
2.Dashboard Proiect
Accesand proiectul din pagina de Proiecte de la butonul de view se pot vedea toate datele despre Proiect; de la sume facturate, sume retante si personalul alocat proiectului la costuri si note intre personal. Tot pe pagina de proiect poti sa vizualizezi situatia reperelor si a task-urilor.
Dashboard-ul te ajuta sa ai o imagine mult mai clara a fiecarui proiect prin vizualizarea card-urile din pagina de profil a proiectului.
Iată câteva dintre caracteristicile pe care le are acest modul.
Planificare și organizare
Comunicare pe proiect
Gestionare a timpului
Gestionare a bugetului
Gestionare a calității si a timpului de executie
Costuri si cheltuieli in cadrul proiectului
Raportare pe proiect
3.Adaugare Proiect
Pentru a adauga un Proiect in Leelo, vei avea nevoie sa cunostii toate datele Proiectului pentru a putea gestiona totul cat mai rapid si util , urmand urmatori pas:
Navigati in Modulul WorkFlow si pe urma la submodulul Proiecte
In stanga deasupra la lista de Proiecte veti avea buton de "+Adauga"
Completati campurile obligatorii pentru a putea trece la urmatorul pas.
Incarcati o imagine reprezentativa (Logo)
Creati reperele si alocati personalul pe proiect
Creati si atribuiti task-urile pe personal.
Salvati Proiectul.
Poti sa adaugi chultuieli direct din proiect insa poti sa adaugi si din NIR-uri dupa ce au fost introduse.
Stiai ca poti urmaresti progresul task-urilor si din modulul de raportare, respectiv, Raport tasks!
4.Editare Proiect
Pentru a edita un Proiect, urmatii urmatori pasi:
Cautati proiectul prin "Cautarea avansata" sau la "Cautare"(Dreapta, deasupra la lista)
Dati click pe butonul cu icon creion si editati Proiectul
Confirmati editarea si salvati.
Editarea se va propaga in toate documentele emise ulterior editari, excluzand documentele emise inaintea editarii.
5.Stergere Proiect
Pentru a sterge un Proiect, urmatii urmatori pasi:
Cautati Proiectul prin "Cautarea avansata" sau la "Cautare"(Dreapta, deasupra la lista)
Dati click pe butonul cu icon cos si stergeti proiectul
Confirmati stergerea.
Atentie! Un proiect sters si confirmat nu se v-a mai putea restaura , pierdand toate datele despre acel proiect.
Did this answer your question?