Descoperă cele mai recente îmbunătățiri și funcționalități ale platformei Leelo.
Informații despre gestionarea furnizorilor, produselor, serviciilor, conturilor bancare și gestiunilor
Informații despre gestionarea facturilor, avizelor, ofertelor, încasărilor, proformelor și facturilor recurente.
Informații despre gestionarea task-urilor, proiectelor și workspace-urilor.
Informații despre gestionarea clienților, grupurilor de clienți și lead-urilor.
Informații despre gestionarea personalului, cererilor angajaților, pontajelor, șabloanelor de cereri, rolurilor, permisiunilor, departamentelor și zilelor libere.
Informații despre gestionarea costurilor, facturilor furnizorilor, NIR-urilor și transferurilor.
Informații despre gestionarea documentelor din Drive, contractelor, anexelor și registraturii.
Leelo AI este un asistent inteligent specializat în domeniul afacerilor, gata să răspundă la întrebările tale legate de strategii de business, management și optimizarea proceselor. Obține rapid informații relevante pentru decizii mai eficiente și bine informate.
Portalul Client oferă acces securizat clienților la informațiile relevante despre proiectele, facturile, contractele și ofertele lor. Beneficiarul controlează ce date sunt vizibile, iar clienții pot monitoriza progresul task-urilor, consulta documentele financiare și contractuale, și aproba oferte. Accesul este facilitat prin adresa de email și parola unică, asigurând confidențialitatea și transpa
Aici veți găsi informații actualizate despre modificările legislative, actualizările implementate de ANAF și cerințele pentru conformitate. Rămâneți la curent cu cele mai recente schimbări din domeniul fiscal pentru a asigura emiterea corectă și promptă a facturilor electronice.
Abonamente și Prețuri Descoperă planurile de abonament Leelo și alege pachetul care se potrivește cel mai bine nevoilor afacerii tale. Fie că ești la început sau ai nevoie de funcționalități avansate pentru gestiunea afacerii tale, Leelo îți oferă soluții flexibile și accesibile. Explorează detaliile fiecărui plan, de la facturare și oferte, până la modulele dedicate managementului proiectelor și
Informații despre rapoartele de analiză companii, venit vs costuri, vânzări, stocuri, conversii și foaia de timp. De asemenea, găsești detalii despre evoluția prețurilor, taskuri și extras de cont.
Integrari simple intre Leelo si alte aplicatii folosite de compania ta.
Setarile companiei