Leelo
Română
Go to Leelo

Ghidul Utilizatorului - Setările Companiei

Această pagină de suport te va ghida prin procesul de configurare a setărilor companiei în platforma Leelo. Vei învăța cum să completezi detaliile firmei, să gestionezi seriile de documente și să configurezi metodele de plată, printre altele.

Necula Daniel
Written by Necula DanielLast update 1 month ago

Introducere

Această pagină de suport te va ghida prin procesul de configurare a setărilor companiei în platforma Leelo. Vei învăța cum să completezi detaliile firmei, să gestionezi seriile de documente și să configurezi metodele de plată, printre altele.


1. Setări Companie

Completarea datelor firmei

Pentru a accesa setările companiei, mergi la meniul Setări CompanieSetări Companie și completează următoarele câmpuri:

  • CUI – Poate fi preluat automat din baza de date ANAF.

  • Numele companiei – Denumirea legală a firmei tale.

  • Reprezentant – Persoana responsabilă.

  • Telefon – Numărul de contact al companiei.

  • Capital Social – Valoarea capitalului firmei.

  • Nr. Registru Comerț – Numărul de înregistrare al companiei la Registrul Comerțului.

  • Județ, Oraș, Cod poștal – Detaliile adresei firmei.

  • Adresă – Adresa completă a sediului.

  • Email companie – Adresa de email utilizată pentru corespondență.

  • Website – Pagina web a companiei, dacă există.

  • Plătitor TVA – Selectează Da sau Nu.

  • TVA la încasare – Selectează Da sau Nu, în funcție de regimul TVA aplicabil firmei tale.

  • Click pe Salvează Setările pentru a înregistra modificările.


2. Setări CRM

Gestionarea Statusurilor, Leads și Task-uri

În această secțiune, poți personaliza statusurile pentru Leads și Task-uri:

  1. Accesează Setări CRMStatus Lead.

  2. Adauga un status Lead selectand butonul Adauga din dreapta iar pe urma scrie titlul statusului, alege culoarea si spune ce pas din flow-ul tau este acest status

  3. Poți edita sau adăuga statusuri noi utilizând butoanele de acțiune respectiv butonul Adauga

Pentru Status Task, urmează același proces.


3. Sisteme de Plată

Gestionarea Metodelor de Plată

În această secțiune, poți gestiona metodele de plată acceptate de companie.

  1. Mergi la Sisteme de platăMetode de plată.

  2. Vei vedea metodele implicite: Banca și Cash.

  3. Poți adăuga metode suplimentare folosind butonul Adaugă.

Integrarea Eu Plătesc

Dacă dorești să integrezi Eu Plătesc, mergi la Sistemul de Plată și completează:

  • Eu Plătesc – Selectează Da pentru a activa integrarea.

  • ID Comerciant / MerchantID – ID-ul unic furnizat de Eu Plătesc.

  • Cheie – Cheia API pentru integrare.

  • Contul implicit pentru Eu Plătesc – Selectează contul bancar aferent.

  • Tipul implicit de venit pentru Eu Plătesc – Alege categoria veniturilor.

  • Click pe Salvează Setările pentru a finaliza configurarea.


4. Centru de Cheltuieli/Venit

În această secțiune, poți defini categoriile de venituri și cheltuieli.

  1. Mergi la Centru de cheltuieli/Venit.

  2. Poți adăuga noi centre sau edita cele existente.

  3. Exemple de categorii:

    • Venit: Dezvoltare Software, Vanzare articole

    • Cost: Diurne, Carburant, Chirie


5. Vânzări

Această secțiune îți permite să gestionezi clienți, furnizori, produse/servicii Conturi bancare si Gestiuni.

Clienti

  1. Mergi la VânzăriClienți.

  2. Vei vedea lista de clienți cu detalii precum:

    • Numele companiei / persoanei de contact

    • CUI

    • Email

    • Telefon

    • Grupul de clienți (Software, Web Design, Găzduire Web etc.)

  3. Poți adăuga noi clienți, edita sau șterge din listă.

Furnizori

  1. Mergi la VânzăriFurnizori.

  2. Vei vedea lista de furnizori cu detalii precum:

    • Numele Furnizorului

    • CUI

    • Email

    • Telefon

    • Grupul de clienți (Software, Web Design, Găzduire Web etc.) - Acesta se seteaza din Nomenclatoare- Grup Clienti

  3. Poți adăuga noi clienți, edita sau șterge din listă.

Lista de furnizori se actualizeaza automat daca ai inregistrat cu succes compania in SPV in concordanta cu facturile furnizorior tai , primite in SPV


6. Șabloane Email

În această secțiune, poți preconfigura conținutul emailurilor pentru a le trimite mai rapid:

  1. Accesează Șablon Email.

  2. Creează șabloane personalizate pentru:

    • Facturi

    • Contracte

    • Proforme

    • Oferte

  3. Poți edita conținutul standard al fiecărui email pentru a fi utilizat automat la trimiterea documentelor.


Concluzie

Setările companiei în Leelo îți permit să personalizezi platforma pentru nevoile afacerii tale. Urmează pașii din acest ghid pentru a configura toate opțiunile esențiale și pentru a avea un proces eficient de facturare, CRM și gestiune financiară.

Dacă ai nevoie de asistență, contactează echipa Leelo prin chat sau email.

Did this answer your question?