Leelo
Română
Go to Leelo

Portal Clienti - Beneficiar / Portal Clienti - Client

Portalul Client oferă acces securizat clienților la informațiile relevante despre proiectele, facturile, contractele și ofertele lor. Beneficiarul controlează ce date sunt vizibile, iar clienții pot monitoriza progresul task-urilor, consulta documentele financiare și contractuale, și aproba oferte. Accesul este facilitat prin adresa de email și parola unică, asigurând confidențialitatea și transparența colaborării.

Necula Daniel
Written by Necula DanielLast update 2 months ago

Portal Client - Beneficiar:

Ce este? - Portalul unde beneficiarul Leelo configurează și personalizează informațiile pe care dorește să le ofere clienților săi.


Cum funcționează? - Beneficiarul adaugă adresele de email ale clienților săi în CRM, decidând ulterior ce informații sunt accesibile acestora.


Securitate: - Accesul la portal este securizat prin intermediul adresei de email și a parolei create de către client.

Portalul Client - Client:

Acces și Autentificare: - Clientul beneficiază de acces la portal folosind adresa de email adăugată de beneficiar în CRM.
- Clientul își creează parolă pentru a-și securiza contul și pentru a accesa portalul din pagina de logare Leelo.

Funcționalități Cheie:

Starea Proiectelor/Task-urilor: - Clientul poate monitoriza starea proiectelor sau a task-urilor cu aprobarea prealabilă din partea beneficiarului.


Vizualizarea Facturilor: - Acces la facturi emise, statusul lor și informații despre termenele de plată.


Contracte și Oferte: - Vizualizarea contractelor emise, inclusiv perioada contractuală. - Acces la ofertele emise și posibilitatea de a le aproba în mod simplu.

Did this answer your question?