Leelo
Română
Go to Leelo

Discount Client – CRM

Această funcție îți permite să adaugi discounturi personalizate pentru fiecare client din CRM, fie valoric (ex: 100 lei), fie procentual (ex: 10%). Discountul este vizibil automat când creezi facturi, oferte sau proforme pentru acel client — dar alegi dacă vrei să îl aplici sau nu de fiecare dată.

Necula Daniel
Written by Necula DanielLast update 1 month ago

🔍 Ce face această funcționalitate?

Această funcție îți permite să adaugi discounturi personalizate pentru fiecare client din CRM, fie valoric (ex: 100 lei), fie procentual (ex: 10%). Discountul este vizibil automat când creezi facturi, oferte sau proforme pentru acel client — dar alegi dacă vrei să îl aplici sau nu de fiecare dată.

Este util pentru:

  • fidelizarea clienților importanți

  • acordarea de condiții comerciale speciale

  • reducerea timpului de lucru cu ajustări manuale


📍 Unde setezi discountul?

  1. Mergi în CRM → intră pe fișa unui client

  2. Apasă in dreapta pe „Discount”

  3. Vei găsi câmpurile:

    • Discount procentual (ex: 5%)

    • Discount valoric (ex: 250 lei)

  4. Completează unul dintre ele (nu se aplică ambele simultan)

  5. Salvează


🛠️ Cum funcționează la facturare / oferte / proforme?

  1. Când creezi o factură, ofertă sau proformă pe acel client:

  2. Vei fi întrebat:
    👉 „Clientul are un discount activ. Vrei să aplici discountul la acest document?”

  3. Răspunzi DA – discountul se aplică automat la total

  4. Răspunzi NU – documentul se generează fără discount


📈 Unde se aplică?

  • ✔️ Facturi

  • ✔️ Oferte

  • ✔️ Proforme


💡 Recomandări

  • Folosește procentul pentru discounturi standard (ex: 10% la toate comenzile)

  • Folosește suma fixă pentru clienții cu reduceri ocazionale

  • Informează clienții că discountul este „salvat” în CRM, ca să îl poți reactiva ușor pe viitor

Did this answer your question?