Portal Client - Beneficiar:
Ce este? - Portalul unde beneficiarul Leelo configurează și personalizează informațiile pe care dorește să le ofere clienților săi.
Cum funcționează? - Beneficiarul adaugă adresele de email ale clienților săi în CRM, decidând ulterior ce informații sunt accesibile acestora.
Securitate: - Accesul la portal este securizat prin intermediul adresei de email și a parolei create de către client.
Portalul Client - Client:
Acces și Autentificare: - Clientul beneficiază de acces la portal folosind adresa de email adăugată de beneficiar în CRM.
- Clientul își creează parolă pentru a-și securiza contul și pentru a accesa portalul din pagina de logare Leelo.
Funcționalități Cheie:
Starea Proiectelor/Task-urilor: - Clientul poate monitoriza starea proiectelor sau a task-urilor cu aprobarea prealabilă din partea beneficiarului.
Vizualizarea Facturilor: - Acces la facturi emise, statusul lor și informații despre termenele de plată.
Contracte și Oferte: - Vizualizarea contractelor emise, inclusiv perioada contractuală. - Acces la ofertele emise și posibilitatea de a le aproba în mod simplu.