Ghidul Utilizatorului - Cheltuieli Repetitive

Modulul de cheltuieli repetitive Leelo permite companiilor să creeze cheltuieli care se repetă la intervale regulate. Acest lucru poate fi util pentru companiile care au cheltuieli recurente precum facturi sau abonamente.

Razvan Dancea
Written by Razvan DanceaLast update 2 months ago

1. Introducere

Modulul de cheltuieli repetitive Leelo permite companiilor să creeze cheltuieli care se repetă la intervale regulate. Acest lucru poate fi util pentru companiile care au cheltuieli recurente precum facturi sau abonamente.

2. Dashboard Cheltuieli Repetitive

Pentru a vizualiza lista de cheltuieli repetitive, utilizatorul trebuie să acceseze modulul de cheltuieli repetitive Leelo. În partea din centru a ecranului, utilizatorul va vedea o listă cu toate cheltuielile repetitive efectuate.

Dashboard-ul te ajuta sa ai o imagine mult mai clara a fiecarei cheltuieli repetitive.

Iată câteva dintre caracteristicile pe care le are acest modul.

  • Adaugare cheltuieli repetitive

  • Editare cheltuieli repetitive

  • Vizualizare cheltuieli repetitive

  • Stergere cheltuieli repetitive

3. Adaugare Cheltuiala

Pentru a crea o cheltuială repetitivă, utilizatorul trebuie să acceseze modulul de cheltuieli Leelo și să facă clic pe butonul "Adaugă cheltuială repetitivă". În fereastra de adăugare a cheltuielii repetitive, utilizatorul trebuie să completeze următoarele informații:

  • Informatii generale despre cheltuiala repetitiva precum data, tip si cont.

  • Numarul de rotatii (repetari)

  • Suma cheltuielii si valuta.

  • Informatii despre client.

  • Informatii aditionale precum atasamente si notite.

Poti sa adaugi cheltuieli repetitive direct din proiect insa poti sa adaugi si din NIR-uri dupa ce au fost introduse.

4. Editare Cheltuiala

Pentru a edita o cheltuiala repetitiva, urmati urmatori pasi:

  • Dati click pe butonul cu icon creion si editati cheltuiala repetitiva;

  • Confirmati editarea si salvati.

Editarea se va propaga in toate documentele emise ulterior editari, excluzand documentele emise inaintea editarii.

5. Stergere cheltuiala repetitiva

Pentru a sterge o cheltuiala repetitiva, urmatii urmatori pasi:

  • 1. Cautati cheltuiala repetitiva prin "Cautarea avansata" sau la "Cautare"(Dreapta, deasupra la lista)
    2. Dati click pe butonul cu icon cos si stergeti cheltuiala repetitiva
    3. Confirmati stergerea.

Atentie! sters si confirmat nu se v-a mai putea restaura , pierdand toate datele despre acea cheltuiala

Did this answer your question?