Ghidul Utilizatorului - Șabloane cereri

Ghidul Utilizatorului - Șabloane cereri

1. Introducere

Pagina de Listă Șabloane Cereri servește la crearea șabloanelor pentru cererile ce urmează să fie emise din modulul de Listă Cereri.

2. Instructiuni pas cu pas

2.1 Adaugarea unui șablon pentru cerere

Pentru a adăuga un șablon pentru o cerere urmați acești pași:
  1. Navigați în modulul de HR aflat în meniu la (HR -> Cereri angajat -> Șablon Cereri);
  2. Click pe butonul ”+ Adaugă” aflat în partea stângă sus a modulului;
  3. Completați câmpurile obligatorii marcate cu * și angajatul;
  4. Apăsați salvare.
Nu uitați să activați șablonul pentru cerere accesând butonul marcat cu bifă din meniul de acțiuni din tabelul șabloanelor.
Pentru a putea folosi șablonul este nevoie de setarea șablonul cu status activ.

2.2 Editarea unui șablon

Pentru editarea unui Șablon , urmați acești pași:
  1. Căutați Șablonul dorit
  2. Click pe butonul de editare marcat cu un creion din meniul de acțiuni
  3. Modificați șablonul
  4. Salvați șablonul
Editarea șablonului nu va avea impact asupra cererilor emise care au folosit șablonul dat.
Dacă doriți ca cererea să corespundă șablonului editat este nevoie de recrearea ei sau de editarea cererii direct. 

2.3 Ștergerea unui șablon

Pentru a șterge un șablon, urmați acești pași:
  1. Căutați șablonul dorit
  2. Click pe butonul de ștergere marcat cu un X din meniul de acțiuni
  3. Confirmați ștergerea Șablonului



    • Related Articles

    • Ghidul Utilizatorului - Lista cereri

      1. Introducere Pagina de Listă cereri vă ajută să gestionați toate cererile angajaților și documentele legate de concedii care vor fi luate în calcul la generarea raportului de pontaj. 2. Instructiuni pas cu pas 2.1 Adaugarea unei cereri Pentru a ...
    • Ghidul Utilizatorului - Personal

      1. Introducere Pagina de Personal va permite sa gestionati toti angajatii unei companii, de la crearea si actualizarea profilurilor de angajati pana la urmarirea informatiilor despre pontaj si concedii. 2. Instructiuni pas cu pas 2.1 Adaugarea unui ...
    • Ghidul Utilizatorului - Pontaj

      1. Introducere Modulul de Pontaj este un instrument important pentru gestionarea pontajului angajaților unei companii. Aceast modul oferă o serie de funcții care permit administratorilor să urmărească prezența angajaților, să genereze rapoarte și să ...
    • Ghidul Utilizatorului - Zile Libere

      1. Introducere Modulul de Zile Libere este un element crucial în sistemul Leelo și are o interconexiune semnificativă cu modulul de Pontaj. Acest ghid vă va ajuta să înțelegeți cum să utilizați eficient modul de Zile Libere pentru a gestiona zilele ...
    • Ghidul Utilizatorului - Departamente

      1. Introducere Modulul de Departamente este un instrument esențial în sistemul Leelo și este folosit în aproape toate submodulele acestuia. Acest ghid vă va ajuta să înțelegeți cum să utilizați eficient modul de Departamente pentru a organiza și ...