1.Introducere
Facturile reprezintă o parte importantă a procesului de vânzare. Ele reprezintă documentul oficial care confirmă vânzarea unui produs sau serviciu și care conține toate detaliile tranzacției. În general, facturile sunt emise de către departamentul de vânzări al unei companii. Facturile sunt un instrument important pentru companiile care doresc să urmărească în mod eficient vânzările lor. Ele pot fi folosite pentru a calcula veniturile, profitul și marja de profit. De asemenea, facturile de vânzări pot fi folosite pentru a urmări performanța vânzătorilor și pentru a identifica oportunități de îmbunătățire.
Modulul de facturi Leelo oferă o serie de caracteristici care ajută companiile să genereze facturi precise și eficiente.
2.Dashboard Facturi
Accesand facturile, se poate vedea toate detaliile facturilor, de la suma facturata, sume restante si personalul alocat proiectului la costuri si note intre personal. Tot pe pagina de proiect poti sa vizualizezi situatia reperelor si a task-urilor.
Dashboard-ul te ajuta sa ai o imagine mult mai clara a fiecarui proiect prin vizualizarea card-urile din pagina de profil a proiectului.
Iată câteva dintre caracteristicile pe care le are acest modul.
- Planificare și organizare
- Comunicare pe proiect
- Gestionare a timpului
- Gestionare a bugetului
- Gestionare a calității si a timpului de executie
- Costuri si cheltuieli in cadrul proiectului
- Raportare pe proiect
3.Adaugare Proiect
Pentru a adauga un Proiect in Leelo, vei avea nevoie sa cunostii toate datele Proiectului pentru a putea gestiona totul cat mai rapid si util , urmand urmatori pas:
1. Navigati in Modulul WorkFlow si pe urma la submodulul Proiecte
2. In stanga deasupra la lista de Proiecte veti avea buton de "+Adauga"
3. Completati campurile obligatorii pentru a putea trece la urmatorul pas.
4. Incarcati o imagine reprezentativa (Logo)
5. Creati reperele si alocati personalul pe proiect
6. Creati si atribuiti task-urile pe personal.
5. Salvati Proiectul.
Poti sa adaugi chultuieli direct din proiect insa poti sa adaugi si din NIR-uri dupa ce au fost introduse.
Stiai ca poti urmaresti progresul task-urilor si din modulul de raportare, respectiv, Raport tasks!
4.Editare Proiect
Pentru a edita un Proiect, urmatii urmatori pasi:
1. Cautati proiectul prin "Cautarea avansata" sau la "Cautare"(Dreapta, deasupra la lista)
2. Dati click pe butonul cu icon creion si editati Proiectul
3. Confirmati editarea si salvati.
Editarea se va propaga in toate documentele emise ulterior editari, excluzand documentele emise inaintea editarii.
5.Stergere Proiect
Pentru a sterge un Proiect, urmatii urmatori pasi:
1. Cautati Proiectul prin "Cautarea avansata" sau la "Cautare"(Dreapta, deasupra la lista)
2. Dati click pe butonul cu icon cos si stergeti proiectul
3. Confirmati stergerea.
Atentie! Un proiect sters si confirmat nu se v-a mai putea restaura , pierdand toate datele despre acel proiect.