Ghidul Utilizatorului - Clienti

Ghidul Utilizatorului - Clienti

1.Introducere

Atunci cand emiti orice fel de document vei avea nevoie de Clienti. Acest modul te va ajuta sa gestionezi mult mai rapid si usor clientii tai.

De modulul acesta este legat aproape tot soft-ul Leelo, plecand de la clienti poti sa emiti facturi, oferte, contracte, etc. 
Modul obligatoriu la emiterea de documente de vanzare

2.Dashboard Client

Accesand clientul din pagina de clienti de la butonul de view se pot vedea toate datele despre client; de la proiecte alocate, contracte expirate la facturi si oferte. Tot pe pagina de client poti sa vizualizezi istoricul de emailuri care a fost trimis catre client. 

Dashboard-ul te ajuta sa ai o imagine mult mai clara a fiecarui client prin vizualizarea card-urile din pagina de profil a clientului.

3.Adaugare Client

Pentru a adauga un client in CRM Leelo, vei avea nevoie sa cunostii datele clientului sau poti sa folosesti CUI-ul companiei pentru a prea lua datele din ANAF, urmand urmatori pas:

      1. Navigati in Modulul CRM si pe urma la submodulul Clienti
      2. In stanga deasupra la lista de clienti veti avea buton de "+Adauga"
      3. Completati campurile obligatorii sau introduceti un CUI valid pentru a putea trece la urmatorul pas.
      4. Incarcati o imagine reprezentativa (Logo)
      5. Salvati clientul.

Nu se pot emite facturi, oferte , contracte, proforme, etc. daca nu ai adaugat client-ul in CRM
Stiai ca poti sa importi toti clienti si furnizori tai din alte soft-uri ? Afla cum mai jos!

4.Editare Client

Pentru a edita un client, urmatii urmatori pasi:

      1. Cautati clientul prin "Cautarea avansata" sau la "Cautare"(Dreapta, deasupra la lista)
      2. Dati click pe butonul cu icon creion si editati clientul
      3. Confirmati editarea si salvati.

Editarea se va propaga in toate documentele emise uterior editari, excluzand documentele emise inaintea editarii.

5.Stergere Client.(Inactiv)

Pentru a Sterge un client, urmatii urmatori pasi:

      1. Cautati clientul prin "Cautarea avansata" sau la "Cautare"(Dreapta, deasupra la lista)
      2. Dati click pe butonul cu icon cos si stergeti clientul
      3. Confirmati stergerea.

Toti clienti care au fost stersi vor fi trecuti la inactivitate din motive de functionalitate
Acestia vor putea fi vazuti daca selectati in lista in partea de sus , "Clienti inactivi"

6.Dashboard B2C pentru Utilizatorii Leelo

Pagina clientului este o functionalitate destinat unei comunicarii mai eficiente intre utilizatorii Leelo si clientii lor. Aceasta functionalitate va ajuta clientii sa vizualizeze dashboard-ul lor unde isi pot vedea facturile , proiectele si contractele, insa si statisticile despre evolutia parteneriatului.

Pentru a oferi acces clientilor, utilizatorul Leelo este nevoit sa adauge in CRM clientul iar clientul trebuie sa acceseze link-ul de inregistrare client: https://leelo.ro/register/client_signup . Utilizatorul Leelo trebuie sa ii comunice adresa de email clientului aferent contului creat in CRM.

Comunicarea scrisă construieşte cadre de discuţie bine organizate

7.Import Clienti din alte soft-uri 

Aceasta functionalitate faciliteaza migrarea Clientilor in soft-ul Leelo. Acesta optiune "Importa" o gasiti in partea stanga sus la lista de Clienti sub butonul "+Adauga" .

Pentru a importa Clientii din alte soft-uri, urmatii urmatorii pasi:

      1. Accesati pagina de import prin butonul "Importa"
      2.Exportati fisierul de test din dreapta pentru a vedea coloanele necesare importarii.
      3. Completati fisierul exportat conform instructiunilor.
      4. Incarcati fisierul exportat si completat prin butonul de upload si selectati grupul dorit.
    • Related Articles

    • Ghidul Utilizatorului - Grup Clienti

      1.Introducere Atunci cand emiti orice fel de document vei avea nevoie de Clienti. Insa sa poti organiza mult mai eficient acesti clienti, Leelo, dispune de Grupuri de clienti. Modulul acesta de "Grupuri clienti", va ajuta in gestionarea mult mai ...
    • Ghidul Utilizatorului - Leads

      1.Introducere Un „Lead” este un potențial client sau prospect. Generarea unui lead este primul pas al procesului de vânzare în CRM . Înregistrările clienților potențiali sunt concepute pentru a stoca toate informațiile cunoscute despre client ...